12 juni 2010

Äckliga väder.

Jag hatar Sveriges väder. Innan idag var det fint, sen började det regna lite innan det blev sol igen. Sen började det blåsa som in i helvete, och sen blev det jättefint och sen blev det kallt och började blåsa igen. När jag skulle hem, så började det såklart ösregna. Det är så jäkla tråkigt att det är sånt här väder i början av sommarlovet! Jag hoppas verkligen inte att hela mitt sommarlov kommer bestå av sånt här väder.

Har varit hemma hos bebo idag bara och tagit det lugnt, var ute lite innan också. Imorgon blir det först övningsköra med pappa och mamma, sen sticker vi och handlar jacka till pappa och lite sånt innan semestern. Därefter blir det hem till boo, som jag antagligen kommer spendera natten hos. Myspys!

Hämtade föressten ut mitt Nelly-paket idag, hade beställt lite kläder! Visar det imorgon eller på måndag.


Gammal bild.

1 kommentar: