10 juni 2010

Plugg, plugg & plugg.

Idag körde jag och pappa till trafikskolan och köpte ett körkortspaket till mig, så nu är man 11 000 kr fattigare. Där ingick 30 lektioner, teoripaket, halkan och någonting annat. Efter det så övningskörde jag, det gick inte lika bra idag och jag vet inte varför, jag var väl någon annanstans med mina tankar.

Så nu har jag teoriböckerna som jag kan läsa i, perfekt nu under mitt sommarlov när jag inte har något annat att plugga. Det är riktigt mycket du ska kunna, man vill gråta när man ser allt. Kan redan ett par vägmärke, men det är så mycket annat man ska kunna än bara det. Blir till att plugga ihjäl sig, under semestern också tråkigt nog. Men om man vill ha sitt körkort i tid, får man lägga ner mycket tid på det annars kommer du ingenstans. Planerar att ta mitt körkort i år i alla fall!

Nu tänkte jag byta om och sen hoppa ner i sängen. Vi hörs imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar