9 juni 2010

Motorväg here I come.

Blir ett sent inlägg, men har inte haft tid att skriva under dagen. När jag och pappa vaknade i morse så stack vi först till banken och fixade lite saker och sen övningskörde jag. Först vid ett industriområde, sen drog han ut mig till landet och tillslut drog han ut mig på motorvägen! Det var helt ball, körde 110 och körde om bilar och hela köret, man får sån adrenalinkick av att köra så fort efter att ha kört och fisit i 50 nästan hela tiden. Det gick faktiskt bra på motorvägen. Sen körde jag till bebo där jag dumpade av mig själv, hihi. Vi såg filmen Crank på kvällen, den är skitbra. Jason Statham är cool!

Nu är jag i alla fall hemma och imorgon, eller ja egentligen idag är det skolavslutning, det efterlängtade sommarlovet. Ska bli kul att se mina betyg faktiskt. Efter det sticker jag nog till bebo, vi ska antagligen med hans killkompis och storhandla. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar