16 juni 2010

Mammas goda chokladtårta.

Sitter just nu efter att ha rotat fram lite väskor och annat till semestern och äter mammas goda, frusna chokladtårta. Den är så himla god, hade kunnat äta upp en hel tårta he he. Blir ännu godare om man har jordgubbar till, som jag hade när jag fyllde år. Guuuuud!

Tänkte sitta här och äta min tårta, och sen antagligen bädda ner mig ny-duschad och ren.
Blev inte uppladdning av bilder idag på vad jag köpte i stan, har inte haft tid att fota och lägga in bilderna så jag fixar antagligen det imorgon eller på fredag. Då åker en massa bilder upp på bloggen.

Måste ringa och boka bord till loppis imorgon också, jag och bebo ska stå och sälja lite saker. Jag har tusentals klädesplagg som jag inte använder, där en del är saker jag aldrig använt. Lika bra att sälja det, så man kan få pengar till att köpa nytt hihi. Nu kilar jag i alla fall, sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar