6 juni 2010

Jag är myndig!

I fredags blev jag 18 år gammal, så helgen har bestått av att fira mig med släkt och vänner. I fredags var jag och papi först på en barndomskompis studentfest, därefter blev det middag och presenter hemma. Igår kom släkten + älskling och firade mig, sen kom några kompisar till mig och jag hade jättekul! Men innan allt folk kom så var jag, papi och syster ute och övningskörde. Första gången jag satte mig bakom ratten, och det var hur kul som helst!

Idag var det en liten storasyster-lillasyster dag, jag och min äldre syster stack ut i stan och shoppade. Blev lite tröjor, leggings, koftor, en jacka och lite smått & gott. Därefter tog vi en snabb tur till McDonalds och sen färgade vi varandras hår. Jag tog Dark Mocha, och det kommer säkert bli hur bra som helst.

Imorgon sticker jag och papi ut och kör en stund innan jag blir avdumpad hos älsklingen.
Nu ska jag äta någonting och sen så småningom bädda ner mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar