16 juni 2010

Nya skor.

Var i stan med min morfar idag, fick ett par svarta Nike skor och 2 tröjor från VILA. Visar bilder senare ikväll antagligen. Åt kladdkaka i stan också, övergott!
Hade på mina nya leggins från Nelly idag, och dom gick i sönder direkt! Mejlade Nelly och fick svar tillbaka att jag kunde byta till en annan vara eller få pengarna tillbaka + 60kr i Nelly-presentkort som kompensation. Tråkigt att de gick i sönder för de var hur snygga som helst, men kan beställa någonting annat därifrån istället.

Sitter just nu hos älskling, när han kommer tillbaka från köket ska jag pussa på honom, hihi. Vi var ute och gick i 1½ timme innan, köpte glass gjorde vi också. Jätteskönt väder är det ute nu! Blir väl en runda till senare ikväll. Det är riktigt mysigt att gå ut med honom, pratar alltid om allt möjligt och han tramsar alltid runt som gör en glad. Jag är världens lyckligaste tjej med honom, och nu den 23 Juni har vi varit tillsammans 1 år! Grattis till oss, hihi.



Bild ifrån somras.
Älskling med sin gamla, fattiga mobil hehe och jag med älsklingens tröja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar