15 juni 2010

Vissa ska inte ha körkort.

Idag övningskörde jag med pappa samtidigt som vi gjorde lite ärenden. Var och körde mitt inne i stan idag, och allting gick betydligt bättre. Nu börjar jag äntligen få rätt på det!

Dom jag inte förstår mig på i trafiken är idioter som tutar på en, när man ser klart och tydligt att man har en övningskör skylt. Det går inte bättre om någon tutar, man blir bara mer stressad då.
Innan idag ville jag gå av bilen och slå en kvinna. Det är precis som om folks läsförståelse har försvunnit. De har också en gång i tiden övningskört och vet att det inte är hur lätt som helst.
Folk är stressade, och så går det ut över andra. Idioter!

Var och köpte lite fiskesaker nu till semestern och köpte en GPS, också till semestern. Vi ska ju köra till Jönköping, eller Tannarp där stugan ligger.
Nu är jag hos bebo och vi ska äta pizza strax! Skriver senare ikväll igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar