8 juni 2010

Vroom, vroom.

Idag stack jag och pappa ut och övningskörde i ungefär 1½ timme, det gick faktiskt helt okej för att vara andra gången. Är ute i trafiken och allt redan, hehe. Kanske får akta er om ni själv är ute och kör, haha! Efter det körde jag till älskling och dumpade av mig själv. Har spenderat hela dagen med honom, vi stack till Entré och jag shoppade .. som vanligt. Handlade två stycken tröjor, och sen åt vi på McDonalds! Älsklingen testade den nya CBO, och den var svingod!

Nu hade jag tänkt gå och äta något och sedan fixa lite med en inlämning till Naturkunskap, suck. Handlar om Hållbar utveckling, och jag fattar ungefär ingenting. Men får göra så gott jag kan, betygen sätts imorgon. Och nu är det bara 2 skoldagar kvar, och sen är det skolavslutning. Det kommer bli riktigt skönt! Jag hoppas bara det blir bra väder hela sommarlovet, så man kan bli lite solbränd.

Måste bara säga att det är två veckor kvar innan min familj, älskling och systers pojkvän åker på semester. Ska vara i en stuga längre upp i landet i 9 dagar. Stugan ligger helt för sig själv precis vid en sjö, underbart mysigt. Kommer bilder nedan på hur den ser ut, på terrassen och på en av toaletterna, hehe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar