18 juni 2010

Fullt upp.

Uhh, är svintrött! Stack till Entre med boo innan och shoppade lite nya kläder, blev någon kofta och tröjor. Älskling fick även en keps av mig, jättefin blå färg som han passade perfekt i. Sen åt vi på McDonalds innan vi stack hemåt. Däckade när jag kom till älskling, och sov ända tills jag skulle hem hehe. Sen blev det middag här hemma med familjen, och sen packade jag om allting för det var mer kläder jag ville ha med. Nu är det proppfullt i min väska!

Har fixat med videokameran och digitalkameran också, det blev jag som fick ha ansvaret för det tyckte min pappa för jag går på en media skola, han är rolig han heheh.
Skrev även några recept på kakor och sånt till semestern som jag ska baka. Bland annat muffins, dumlekakor, kladdkaka och cheesecake. Svintjocka kommer vi alla bli efter semestern, men svingott! Nu tänkte jag hoppa in i duschen och sen äta något.

Skriver kanske en snabbt inlägg imorgon innan jag sticker på älsklingens fasters 40-års fest. Godnatt!


Tröja - Vila
Leggings - Nelly.com
Armband - H&M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar