17 juni 2010

Död och begraven.

Herregudarskaparna! Jag är helt slut i mitt huvud och min kropp.
Dagen började med att övningsköra, som gick jättebra idag. Var iväg och shoppade lite till pappa, jättesnygga tröjor och en Nike WCT-tröja. Jag har en cool pappa!
Sen var jag hos älskli en stund innan mamma hämtade mig. Körde till systers jobb och sen begav vi oss ut till min mormor och morfar där vi åt middag och tårta. Trodde jag skulle sprängas efteråt, hehheh. När vi sen kom hem så drog jag ut alla mina kläder ur garderoben och gjorde fint, packade min väska fullproppad gjorde jag också hehe. Så nu är min packning klar, bara sånt smått och gott som ska i på söndag kväll.

Imorgon hade jag och älsk tänkt sticka till Entré, eller jag tvingar med honom där för jag ska shoppa lite. Ska även köpa en keps till honom, som jag ger honom i lite tidig 1-års present. Snäll flickvän, javisst hihi.

Nu ska jag slänga in mig själv i duschen och sen bara lata mig tills jag däckar, sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar