19 juni 2010

Bröllopet.

Jag får spel på allt det här runt omkring bröllopet mellan kronprinsessan och Daniel.
Vem fan bryr sig om deras bröllop helt ärligt? Ja, jag vet där är många som bryr sig men jag förstår inte varför. Okej, hon blir vår drottning sen när kungen dör men vad gör hon sen för Sverige mer än att hon är vår "reklampelare" för Sverige? Det kan jag också vara om jag vill. Det är alldeles för mycket om detta jäkla bröllopet. De gör glassar, kakor, vykort och allt möjligt som handlar om detta bröllopet. Varför gör man inte detta när en helt vanlig människa gifter sig? Jo, för dom har inte lika mycket pengar. Det jag också tycker är dåligt är att de pengar de får in på dom vykorten, kakorna och allt vad det nu är, borde skänkas till Barncancerfonden, Räddabarnen, Bris och liknande organisationer för barn istället för det som det går till nu.
De har ändå tillräckligt med pengar, de har i alla fall så mycket pengar så de kan beställa en 2,7 meter hög bröllopstårta. Jag menar, hallå? Sånt gör man bara för att skryta, skryta om att man har pengar. Nej, jag hatar allt som har med detta och göra och bryr mig inte ett skit om hon gifter sig med honom eller min granne Abdul.

Nu ska jag in i duschen och sen hjälpa pappa med akvariet. Därefter sticker jag till bobo för vi ska på hans fasters 40-års fest, och hans farfar fyller också år. Så det blir att fira dom där!
Skriver ikväll. Ha en fortsatt trevlig lördag, och jag hoppas inte ni följer bröllopet på TV! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar